Tuesday, January 10, 2012

Majlis Kesyukuran Tamat Operasi Haji 1432H


Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
Tamat sudah segalanya..operasi haji bagi tahun 1432H secara rasminya..
Operasinya tamat..tetapi ukhwah itu tidak tamat dan terhenti disini sahaja..
Insyallah ada beberapa lagi siri perjumpaan bakal dirancang..
Antaranya bulan 3 ini kami mungkin akan ber backpacking ke kota singa..singapura..
dan perancangan masa jauh akan menunaikan Umrah bersama sama..Insyallah

Apapun Tahniah pada Tabung Haji suatu pengalaman yang sangat bagus..yang tidak sesekali mungkin akan luput diminda aku sebagai petugas haji dan jemaah haji..insyallah time to time akan aku selongkar kisah kisah menarik sepanjang aku berada dibumi suci itu..

Sebenarnya aku dan sahabat aku tidak dapat jemputan rasmi pun kemajlis ini..tetapi sebabkan sudah berjanji dengan sahabat sahabat media dan kebetulan aku ada urusan disana maka dapatlah aku hadirkan diri..agak terlewat sedikit..namun aku tidak ketinggalan acara kemuncak iaitu "makan"..cuma yang kelakar tu..kobis masih ada lagi walaupun dah pulang kemalaysia..Allahuakbar..kenangan..

Anyway sempat juga bergambar dengan kawan kawan..dan yang paling penting orang kuat Tabung Haji Dato Syed Saleh selaku Ketua Rombongan Haji 1432H (KRH) sudi bergambar dengan Media..perghh hebat..tapi dato mmg steady..





No comments:

Post a Comment